21. joulukuuta 2012

uusi glitteri, vanha Sonja

Terppa kaikille pitkästä aikaa. Oon ollut (kai) tauolla, mutta nyt ainakin näytän nämä kynnet, ja joulun jälkeen joulukynnet! :) (en lupaa mitään.) Sori kun en julkaissutkaan sitä videota, mutta puhelin ja läppäri eivät suostuneet yhteistyöhön. Ja sori kun teemaviikkoa ei tullutkaan, mulla on kyllä kaksista kynsistä valokuvamateriaalia mutta enempää en jaksanut tehdä. :D Ehkä joskus...

Mutta asiaan! Voitin Hanin kilpailusta glittereitä, ja pistin heti mimaxille tilaukseen juttuja. :D (sivellin, water decaleja, STRAWBERRY FIELDS <3) Ja tässä olisi lopputulos:


IMG_8038 IMG_8035 IMG_8032

Tykkään kyllä lopputuloksesta, tai siis siitä mitä kuva näyttää. :D Oikeastihan heti kuvien oton jälkeen painelin saunaan jossa toisesta peukalosta lähti lakkaukset yhtenä laattana pois, ja se lakka oli MÄRKÄÄ sieltä alta. Ehkä oon ens kerralla malttavaisempi? Toinen juttu mikä häiritsi oli nuo glitterit, sillä ne törrötti kynnen laidalta suoraa kohti tulevaisuutta ja mikäli koskin ihmiseen tuotin kipua. Joten viilasin kärkiä vähäsen.

Alla oleva lakka on Gina Tricotista, niitä minipulloja mitä tulee kolmen setissä, niin semmoinen nimeltään Silver White. Aika jännä. Valkoinen mut sitten tuolla joukossa on tuommoisia.. öhh.. pieniä lastuja jotka on sitten metallinhohtoisia. Ja nuo glitterit on aivan ihanan värisiä ja ne on NELIÖITÄ! Innostuin valtavasti koska en ollut aikaisemmin ymmärtänyt niiden olemassa oloa... (jep oon hidas älyinen...)


IMG_8043

Tuossa on vielä käytetyt tuotteet:
- ccuk aluslakka
- gina tricot Silver White
- sininen neliöglitter
- paksuuntunut seche josta tulee rihmoja
+ viuhkasivellin (vaimikäseikinäonkaan) jota en tajunnut kuvata

Innostuin näköjään taas kirjoittamaan. No, ei varmaan ketään haittaa? :D Joka tapauksessa, koitan nyt parantaa tapojani ja postata kynsiä enemmän. :)

- Sonja

ps. jos löytyy instagramia niin mua voi seurata! Oon squu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti